BEPALINGEN GARANTIE en RETOURZENDING 

GARANTIEKAART/STICKER
Een essentiele document wat wij graag ontvangen bij elk retour is aankoop bon en de garantiekaart. De garantiekaart zit bij de meeste apparaten in de doos gestoken. Soms wil het voorkomen dat deze tegen de zijkant van de doos geplakt zit. Zonder deze code is er géén garantie. Kunt u bij aankoop niet vinden waar de garantiecode zit of ben u van mening dat er geen garantiecode bij zit, neem dan contact op met onze klantenservice. Hoe u deze garantiecode het beste kunt bewaren volgt in het volgende artikel.

WORKFLOW CONSUMENT
Bij aankoop van een hardware product waar garantie op berust adviseren wij de klant om de garantiecode/serienummer vast te maken aan de aankoopbon. Deze code is essentieel in het garantieproces. Zonder garantiecode heeft de consument géén recht op garantie.

Garantiesticker kan zowel een QR code, streepjescode en krasvak bevatten of enkel een streepjescode, QR code of krasvak bevatten.

Voor alle garantiegevallen geldt: VOORDAT u artikelen wil retourneren, neem eerst contact op met ons via het contactformulier.